logo melissa milis

Hanna | Communie 2011

Enkele maanden geleden kwam ik "meester Walter" tegen in de supermarkt, mijn vroegere schoolmeester in het lager onderwijs & tevens ook altijd een goede vriend geweest van mijn ouders, hij vroeg mij om foto's te maken van Hanna, zijn jongste dochter. Ik ontmoette Hanna vorig jaar toen ik bij hun thuis de living aan het schilderen was samen met papa. Hanna bleek een heel erg creatieve meid, ze gaat al een tijdje naar tekenschool en ze maakt prachtige werkjes. Stiekem zie ik wel een beetje van mezelf in haar denk ik.

Kijk zelf mee naar het resultaat van haar communieshoot :)















Veel liefs,
Melissa
at 8:50 PMComments (3)

3 comments :

Silvitanova said...

Wat een mooi en blij kind. Vooral die serie met de confetti! Super!

Fo said...

prachtige foto's!

Tasja said...

Ja, amaai, Melissa, die foto's met confetti zijn echt héél mooi. Uw scherpte-diepte is gewoon geweldig! :)

hello my dear

i am a girl named melissa, married to a boy named jan. together we are building a house, photographing and filming weddings, dreaming of a creative life, inspiring you all with wedding ideas and learning each day to be happy.

Affiliates

Solden 2015 250x250 EU_175x175.gif brussels airlines Solden bij bol.com! BE NL Mens 200x200 Accessoires